Get to know me better tag

Hallooooo,

Deze tag zag ik bij heel veel bloggers en ik vond het zo leuk om te lezen, dat ik het zelf ook wilde doen. Ook om mij meteen een beetje beter te leren kennen.

Geboortejaar? 1999!

Hoelang ben je? 1,64.

Waar dacht je aan toen je wakker werd vanochtend? ugh, rot licht. (schijnt net naar binnen via mijn gordijn.)

Waar ben je op het moment? Op mijn kamer, achter mijn bureau op de laptop.

Single/relatie? All the single lady's, all the single lady's... now put your hands up! ... *steekt hand omhoog*

Beschrijf jezelf kort maar krachtig: Behulpzaam, doorzetter en vrolijk.

Guy/girl crush? Taylor Swift, Channing Tatum, Selena Gomez, David Beckham.

Wat zou je op dit moment graag willen? Een nieuw bed, hahaha

Wat is je doel van het leven? Mijn opleiding halen, een geweldige man en een wereldberoemd hotel in het buitenland.

Waar ben je bang voor? SPINNEN!

Heb je je rijbewijs? Was het maar zo mooi *zucht*

Nagellak of lipstick? lipstick, eigenlijk omdat ik nagellak er altijd afpeuter haha.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Zomer!!

Wat wil je op dit moment graag zien? De zon! ik mis hem!

Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Mijn opleiding behaald te hebben, en vollop aan het werk in een top hotel.

Wie mis je op dit moment? Al mijn lieve vriendinnetjes.

Heb je een accent? Waar ik woon niet hahaha, maar volgens mij wel een klein beetje.

Heb je broers/zussen, hoe oud? ik heb een broertje van 12.

Hoe ziet jou gemiddelde dag eruit? Meestal is het school en huiswerk, maar nu heb ik dus vakantie en verschild het best wel vaak.

Wil je ooit trouwen? Ja, met een geweldige man alstjeblieft.

Ben je een healty-freak? Ja, heerlijk. een lekkere smoothie of een heerlijke salade.

Wat voor kleur haar heb je? Donker-blond, krullend.

Welke kleding/make-up item wil je op dit moment graag? Heel veel, anders zijn we morgenvroeg nog bezig.

Heb je tattoos/piercings? Oorbellen? tellen die mee? anders niet.

Draag je een bril? nee.

Wat is jouw perfecte pizza? oehh... hawai!

Wat is je favorite eten/drinken? Pannekoeken! en toch blijft ranja stiekem wel mijn favoriet.

Wat is je favoriete parfum? One moment van One Direction.

Wat heb je voor het laatste gekocht? Een bioscoop kaartje, voor the minions.

Wat deed je vanochend om 8:00? Ik draaide me nog een keertje om.

Favoriete ijsje? mmh.. ik vind veel lekker, maar mac flurry oreo is toch wel favoriet.

Hevige slaper of altijd vroeg? Echt wel, hevige slaper.

Met hoeveel kussen slaap jij? 3.

Ochtend of avondpersoon? Avond, ik ben vaak nog laat wakker vind alles veel gezelliger 'savonds. 'smorgens moeilijk opstaan en zoveel moeite doen voor alles, nee niks voor mij.

Georderd of rommelig? Georderd, behalve mijn kamer haha.

 

Als ik zo terug kijk waren dat heel veel vragen maar ik vond het echt super leuk om ze te beantwoorden. Nu weten jullie ook wat meer dingen over mij. ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.