GESLAAGD!!

Halloooo,

Dit jaar stond voor mij in het teken van examens. Zoveel geleerd, zoveel geschreven, zoveel noem maar op.Ik heb dit jaar veel gesprekjes gehad met leraren en met mijn ouders, omdat ze vonden dat ik nogal aan het puberen was, ik was een ,,Laate puber,, zeiden ze. Het was voor mij dus erg spannend of ik het allemaal wel zal halen.. en ja hoor, ondanks dat ik flink in de pubertijd zit heb ik het gehaald! 

De spannende dag,

De dag was aangebroken..  hele tijd heen en weer in de groepsapp van onze klas hoe spannend we het allemaal vonden, natuurlijk zaten er een paar bij die zich nergens zorgen om maakte.. maar ik was echt ongelofelijk zenuwachtig echt niet te filmen. We zouden tussen 4 en 5 gebeld worden.. nou 5 voor 4, in de groepsapp nu was iedereen toch wel heel erg zenuwachtig en we waren druk aan het appen.. 5 over 4 opeens bij mij de telefoon.. ik trilde helemaal en natuurlijk eerst in de groepsapp zetten dat de telefoon ging, ik nam op: 

Mentor: ,,Hallo Kirsten''

Ik ,,hhhhhhhhoi meneer.. (tril stem)''

Mentor: ,, Wat wil je graag horen?''

Ik: ,, Dat ik geslaagd ben natruulijk''

ondertussen helemaal te trillen

Mentor: ,, nou, bij deze''

Ik: ,, Nee, dit is een grapje dat meent u niet omg nee omg"

Ik was ondertussen aan het huilen een aan het niet beseffen dat het echt zo was.

Mentor: ,, Huil je?, nou maar ik ga weer veder bellen doeii!''

 

Ik hing op en huilde en ik beseffde het nog steeds niet.. toch is het zo Kirsten is gewoon GESLAAGD!

Ik zat op het Esdal Vakcollege in Emmen afdeling horeca, toerisme en voeding.

Na de zomervakantie begin in met een nieuwe opleiding op het Drenthe College in Emmen. Ik ga hotelschool doen en ik heb er super veel zin in. Dinsdag hadden we een informatie avond, toen heb ik mijn klas gezien en alvast kleding gepast.. jaja, we krijgen een koksbuis en broek, werkschoenen, mutsje en een rok met een blouse en een colbert. 

super tof toch? Ik heb er zin in, maar eerst nog maar even genieten van de vakantie!